عشق وعشق

عشق وعشق

بیا تو تاخودت ببینی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 2922
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 2




 

اشعار من از قاعده شاید که برون است 

 

اما هدفم گفتن اسرار درون است 

 

 

 

نه شاعر مشعوفم و نه قافیه پرداز

 

تنها سخنم از دل اغشته به خون است

 

  

 

قاموس دلم پر شده از حرف نهفته

 

انقدر زیاد است که از سینه فزون است

 

  

 

باید که از این درد نهان پرده گشایم

 

ان وقت که باید به غزل گفت کنون است

 

  

 

حرف دل من حرف تو هم هست ولیکن

 

تا کی سخن درد گرفتار فنون است؟

 

  

 

در مبحث اشعار نه این دغدغه ی من

 

این بحث طویلی ایست که افزون به قرون است

 

  

 

بیهوده مکن سفسطه ای شاعر بی ذوق

 

انگار که عقل تو گرفتار جنون است
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

m

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ساناز سلیمی تاريخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:ش,ع,ر,ر,ر,ر, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.به وبلاگ عشق وعشق خوش اومدید.من ساناز هستم. امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب