عشق وعشق

عشق وعشق

بیا تو تاخودت ببینی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 2922
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 2




 اینترو : (سامان ویلسون و مهراد هیدن و سهراب ام جی)
هر سال صد تا آهنگ میاد از همه جای دنیا
همه می خونن همه هم می شنون
ولی فقط یه گروه که وقتی می خونه تهران می ترکه 
تهراااااان ... زدبازی ... علیرضا جی جی ... سیجل ... ام جی
ورس 1 : (سهراب ام جی) 
دختر خوب نکن بم نگاه // نه ما عین تو ایم نه تو عین ما 
من زدم تو خط جک و ج.ن.د.ه ها // تا بیان و نگه داریم شب و زنده مااا 
کلی بند و بساط //  آره همون بنگ و مواد // که دیگه شده قند و نبات 
همه شدیم منگ و خراب // یه هو گرم شد هوا // تو هم شلوار تنگ و درار 
نکنه می خوای ببندمت با دسبند به تخت // که در نری اصلا از دستم یه وقت 
خواسته هات هستن چه سخت // من خودم اینقد مستم که الان وصلم به سقف 
پس منو شخصا ببخش // تو که فقط نیستی بقیه هم هستن تو کف 
بستن یه صف هر وقت منو می بینن زود با یه سوت وا میستن  // انگار من داورم اون فوتبالیستن // اما اونا دنبال این توپا نیستن 
اونا د.و.ل و می خوان // واسه همینم این همه راه دور رو میان 
می مونن دورم تا دیونم کنن // می دونم خودم اینا دیوونم شدن 
می پرن بغلم // پس همه هولن // دست ور نمی دارن از سر کچلم ... ای واااای 
کروس 1 : (مهراد هیدن و نسیم) 
نمی خوام بزنم بهت زد حال / خیلی رک و راست بگم فقط بت یه بار 
فکر نکن حرفم دروغه / وقتی بت می گم خیلی سرم شلوغه 
نگو حال نداری / منو قال نزاری / بیا بال دراریم / بریم بالا و پایین
ورس 2 : (مهراد هیدن) 
خرابتم خودتم خوب می دونی // تو شرایط بدم ما با هم خوب می مونیم 
هر جا برم تو هستی پیشم // وقتی عادیم یا تو مستی گیجم 
تو رو نمی گم منظورم موزیکه // چون از روزی که رفتم توش دیگه مغزم گوزیده 
دوست دارم از بس // کاملا عقلمو من دادم از دست
پس هر کس داد با من دست // فهمید مهراد عجب آدم کسخولی هست 
سعی نکن پس // ادا منو دراری // نه زاخار تو مثل من علا قشو نداری 
نمی خوام بزنم من زد حال بهت // یا دروغ بگم یا که ادعام بشه 
فقط بگم که چه جوری هستم // بگم که یه خورده بیشتر بدونی از من 
اسمم هیدنه خوب حفظ کنش // به خاطرت خوب بسپرش 
خوب حس کنش و حرف بیجا نزن // آره داداش من اینجا این کارشم 
چون دیگه قدرت افتاده دست من // اومدم اینجا استاد رپ بشم 
ک.س نگو بلا میارم سرت // نزدیکم نیا می مالم درت
کروس 2 : (مهراد هیدن و نسیم)
نمی خوام بزنم بهت زد حال / خیلی رک و راست بگم فقط بت یه بار 
فکر نکن حرفم دروغه / وقتی بت می گم خیلی سرم شلوغه 
نگو حال نداری / منو قال نزاری / بیا بال دراریم بریم / بالا با پایین 
چرا بی حسم؟! هر چی راه میام باز بت نمی رسم 
لتس گووووو
ورس 3 : (سیجل) 
شاید خیلی خلم // که از دنیا هی می خورم
شاید سک می خورم // یا چون ری می کنم این شکلی شدم 
توی دنیا جایی ندیدم یکی مثل خودم // زندگیمو باید بگیرنو قصه کنن 
دیگه هرچی پول داشتم رفت به باد // هر چی دختر بام بود زد به چاک // همه برنامه هام یه هو رفت به فاک
اگه بشینی بگردی پی رد پام // می بینی هفته ها 
یه سری شتک برام زیراب زدن // تا تونستن گرفتن ایراد ازم 
ولی هنوزم آس پیک ایران منم // واسه همینم دخترا میان دمم // امضا می خوان ازم 
ولی داشی زندگی بالا پایین داره // تابستونت رفته حالا پاییز باته 
ک.س خارش // دود و بیا پود بشیم تو سفارش 
پودرو بده دود بشیم // خیلی مونده راه تا بخایم که ادم بشیم 
بخاطر همینه وقتی شب میام // ارک می زنی و میریم بالا خط زیاد
می شنوم عربده سیجل بیا // که فقط تو رو می خوایم که فقط تو رو می خوایم پاشو برو میام 
کروس 3 : (مهراد هیدن و نسیم)
نمی خوام بزنم بهت زد حال / خیلی رک و راست بگم فقط بت یه بار 
فکر نکن حرفم دروغه / وقتی بت می گم خیلی سرم شلوغه 
نگو حال نداری / منو قال نزاری / بیا بال دراریم / بریم بالا پایین 
ورس 4 : (سامان ویلسون)
دافا می شنون و می گن یه با دیگه بزار // زنگ میزنن موبایلم سه ثانیه یه بار 
اجباریه انگار حرف زدن با اینا // ولی فقط واسه اینکه بدم یه را دیگه فشار 
دنبالمن الان می پرسن کوشی ویلسون // چون دوستم دارن بیشتر از کیف لویی ویتون 
آهنگا هست تو همه مهمونی ها // همه ماشینایی که میدن تو اوتوبان صدر ویراژ
اما چیزی نمی دونی پرتی داش // چار تا شنیدی و چارتام کردی لاش
آمار درست مارو هرکی داشت // خایه کرد و صورتش شد رنگ زردی شاش 
نگوحال نداری // حالم دارم اتفاقا کل تهران آرزوشونه که مثل ما شن 
رفته بودم فضا ولی برگشتم // هنوزم تو این بازی به من می گن سرلشگر 
صد تا سربازه بام // هیچکی هم تو این بازی قدرت نداره اندازه ما 
کسی شاخ نمیشه پس واسه ما // وقتی این همه ادم جولوم وایسادن و منم شدم دربازه بان 
دلیشم واسه همه شما ها بزارین دوب
m

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ساناز سلیمی تاريخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.به وبلاگ عشق وعشق خوش اومدید.من ساناز هستم. امیدوارم لحظات خوبی رو سپری کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب